Marketing je v dnešní době velmi často skloňované slovo. Jistě znáte oblíbené přístupy velkých firem a jejich marketingové strategie. Ať už je jedná o reklamy v televizi, billboardy kolem dálnic či jejich prezentaci na sociálních sítích. Poslední zmiňovaný způsob je naštěstí dostupný i pro malé firmy. Přestože není zcela zdarma, mají možnost si ho dovolit právě i malé firmy. Ať už se rozhodnou vytvářet si příspěvky na sociální sítě sami nebo si raději zaplatí odborníka, který jim budete tyto sociální sítě spravovat. Ani jedna možnost není špatně. Pokud se ale firma rozhodne dělat vše sama, měla by vědět, že znalosti jsou v této oblasti potřeba a není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá.
Každý z nás má profil na Facebooku, Instagramu a podobně. Přesto však spravovat profil firmy (a dělat to kvalitně) není zdaleka taková zábava jako spravovat pouze svůj osobní profil. Je tedy třeba si ze začátku alespoň něco nastudovat a postupně se učit ze svých chyb a zlepšovat se. Co dalšího ale může firma udělat, aby zlepšila své image?
Jasnou odpovědí budou určitě webové stránky a případně i logo firmy. Tohle jsou věci, které zákazníci vidí na první pohled a udělají na ně dojem. Co se týče grafiky, tak je rozhodně dobré zaplatit si spolupráci s odborníkem, který vám web i logo vytvoří nejen zajímavé, ale hlavně působivé. Dalším krokem, který mohou malé firmy udělat je pronajmou si levné sídlo https://www.profisidla.cz/cs/nase-sluzby/poskytnuti-sidla-firmy/a-15/. Jedná se o virtuální pronájem sídla společnosti, takže tam sice fyzicky nebudete mít kancelář, ale do rejstříku si tuto prestižní adresu zapsat můžete. Poštu, která vám na tuto adresu dojde, vám místní personál přepošle nebo naskenuje. Jedná se o často využívanou možnost, díky které bude vaše firma působit lépe a kvalitněji, ale zároveň vás to nebude stát velké vynaložení finančních prostředků.